sunnuntai 9. syyskuuta 2012

8.9.2012 Viimeinen päivä Venäjällä

Se olis viimeinen päivä Venäjällä.  Nyyh! Aamulla saatiin nukkua pitempään, JEE! :) Järkyttävää huomata, että syötiin viimeinen aamupala (joka BTW oli parasta! Nutellaa ja Croisantteja).

Aamupalan jälkeen oli pakkausta, jonka jälkeen klo 12 lähettiin Venäläisten nuorten kanssa vielä shoppailemaan läheiseen ostoskeskukseen. Kaikkea tuli ostettua. :)

Shoppailun jälkeen mentiin kiireellä syömään, jossa Emilia sai synttärilahjan koko porukalta. Ruoka oli maistuva, varsinkin ne letut. :D Vielä viimeisenä jälkiruokana oli hedelmälautanen, jossa oli ananasta, vesimelonia ja hunajamelonia. Se oli jotenkin outoa, ku oli viimeinen päivä ja oli tottunu saamaan jotain hyviä leivonnaisia yms. Tää voi nyt kuullostaa ylimieliseltä, mutta se tuli vaan mieleen.

Ruuan jälkeen ehittiin vielä nopeasti kenkäkauppaan, josta Nea ja Suvi löysi kengät. Kenkäkaupan jälkeen oli kiire hotellille.

Ja sitten matka Moskovaan alkoi. Meidän ihana pikkubussimme pomppi iloisesti sateenkaarien ympäröimänä.

Kun pääsimme perille revimme laukkumme bussista ja raahasimme ne asemalle lelukauppaa vastapäätä. Kävimme tekemässä viime hetken ostokset lelukaupassa ja Irma kävi ostamassa pari lasten DVD:tä. Vajaan kahden tunnin odotuksen jälkeen ahtauduttiin junaan.

Kaikki oli väsyneitä, joten rupesimme heti nukkumaan.

<3 Emppeli ja Suppeli
Hyvästi, uudet ystävät.

Viimeinen lounas Jaroslavlissa.

On the road.

Sateenkaari sulostutti maisemaa.

Saavuimme ruuhkaiseen Moskovaan.

Junan odottelua Moskovan asemalla.